Annons:
Etikettavengers
Läst 671 ggr
Cindy S
2014-10-17 08:25

Vilken karaktär tycker du om bäst?

Motivera gärna varför.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
[neptunens]
2014-10-20 16:47
#1

Loki! Alla dar i veckan.
Älskar att han är en sån komplex karaktär, och inte bara genom-ond eller världens hjälte liksom. Jag kommer göra uppror om de försöker ha ihjäl honom igen. 😎

Cindy S
2014-10-20 17:24
#2

Pfft, Marvel, låta en populär karaktär förbli död? ;D Älskar honom med. Men jag uppskattade honom inte förrän jag såg honom i The Avengers. Innan dess tyckte jag att han bara var en barnslig idiot. Ni tycker jag han är det, men mycket mer. Intressant galning t.ex.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

[neptunens]
2014-10-20 18:47
#3

#2, Haha! Nä antagligen inte, jag hoppas innerligt att han ska få en egen film i framtiden, vet ju hur mycket Kevin Feige gillar både Loki och Hiddleston(A+ casting btw) så tycker inte det borde vara såå omöjligt att fixa liksom 😎

Jag tycker de var lite elaka mot honom när de klippte bort de  scenerna i Thor där man fick lite mer bakgrundsfakta typ, som att han faktiskt fick tronen utav Frigga osv.  Förstår ju att det var för att de ville framställa honom lite mer.. rutten? typ, men ändå! Mer scentid till Loki!!

[Jens]
2014-10-20 18:54
#4

Oj, jag har verkligen svårt att se vilken jag tycker bäst om för det är så många men ändå kan jag säga att jag älskar MARVEL-filmerna.

Cindy S
2014-10-20 18:58
#5

#3 Jag tror att han ärvde tronen eftersom att han var äldsta tillgängliga mannen i familjen, men den scenen var ändå viktig. Det var förvirrande när vi inte såg ifall han tog tronen eller inte.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Jamie+Engla
2014-10-20 21:29
#6

Älskar ju alla Marvel filmer och deras karaktärer. Men Cinematic universe är väl favorit, och GOTG är ju helt underbar! The Amazing Spider-Man är också otroligt bra!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Annons:
Upp till toppen
Annons: