Annons:
Etiketttv-serier
Läst 968 ggr
[Jens]
1/7/15, 6:30 AM

Marvels Agent Carter började inatt !

Inatt började serien med Agent Carter och det finns två avsnitt tillgängliga. Ska bli spännande att se dem ikväll. 🙂

De går bl a på Channel 4 och ABC.

Annons:
[Jens]
1/9/15, 8:16 PM
#1

Satan vad besviken jag blev på de två första avsnitten. Det var inte alls vad jag hade väntat mig. Bottenbetyg utav mig!

Cindy S
1/10/15, 11:26 AM
#2

Jag tyckte de var ok. Inget WOW, men jag tycker nu om Peggy, vilket jag inte gjorde förut. Jarvis blev min favoritkaraktär, och jag förstår varför Tony valde honom som inspiration till "röst" för sin A.I.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

kissidor
2/3/15, 6:35 AM
#3

får man fråga VAR ni ser agent carter? hittar inte på nån av de tre streamingsajterna jag vet om, men det är ju bara de svenska. jag behöver inte ha svensk textning men det är helt enkelt bara de jag känner till. om svaret inte lämpar sig att skriva på sajten så är jag tacksam för pm-svar 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
2/3/15, 6:02 PM
#4

Jag har skickat PM. =)

kissidor
2/3/15, 7:21 PM
#5

tack för det jens 🙂!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cindy S
2/7/15, 3:23 PM
#6

Streama tror jag fortfarande är lagligt i Sverige, men sköt det helst via PM :)

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
kissidor
2/8/15, 6:58 PM
#7

ja fast… vi gjorde ju det cindy - vad är det du tycker vi gjorde fel 😕?

hursomhelst så har jag sett första avsnittet nu, och tycker det var ok och värt att se - men inte så bra att jag inte kan hålla mig tills det dyker upp officiellt i Sverige 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cindy S
2/9/15, 11:04 AM
#8

Det var inte menat som en tillrättaviselse, utan ett svar på undran hur vi gör på sajten.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Jamie+Engla
3/12/15, 8:04 AM
#9

Tyckte serien var väldigt bra! Frågan e om de fortsätter att göra den eller om de låter den vara?

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Cindy S
3/12/15, 12:02 PM
#10

Det blir mer :) screenrant.com/marvel-agent-carter-air-time-agents-shield/

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Upp till toppen
Annons: