Annons:
Etikettavengers
Läst 818 ggr
Cindy S
2014-10-17 00:35

Jag vill ha Black Widow.

Många är sura(t. ex. jag) över att Marvel Studios väljer att producera film efter film med manliga hjältar som huvudkaraktärer, när vi har en etablerad kvinnlig hjälte som folk vill se på skärmen. Varför Ant-Man innan Black Widow The Movie? Vi får väl filmen någon dag enligt filmskaparna, men när? Släng in Hawkeye så har vi en intressant duo. En Black Widow origin film vore väl bra, som de gjorde med Wolverine. Vi får se Natasha hjärntvättat som barn, växa upp som mördare, för att slutligen se henne bryta loss från Red Room. Självklart ser vi också hur Black Widows och Hawkeye blir vänner, åker på uppdrag. Vi vill ju veta vad som hände i Budapest. Alternativt börjar filmen när Hawkeye rekryterar Black Widow och hennes förflutna ser vi i tillbakablickar. Vad tycker ni?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
vegeromanoff
2014-10-26 01:57
#1

Om mitt användarnamn inte sa det åt mig så är jag ett urstort fan av Natasha. Att hon antagligen inte kommer få sin egen film har jag i stort sätt gjort fred med- speciellt nu om hon kanske får lite backstory tid i Age of Ultron. "Vi vill ha Black Widows origin film!" "Aaa men hon har redan fått lite backstory tid i AoU sååå att ee"

Cindy S
2014-10-26 04:21
#2

Det är ju kul att höra, men man tänker ändå "Varför välja 'Myr-mannen' framför Svarta änkan. Man hör ju till och med på namnet vem som är coolare."

Så många manliga karaktärer som inte fått någon respons av biotittarna än när vi har populära Johanssen.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

vegeromanoff
2014-10-26 16:56
#3

Precis- jag undrar varför de lägger pengar på virtuellt okända hjältar (för allmänheten), vilken vanlig Svensson kommer betala för att se Ant-Man på bio? när nästa uppenbara steg borde vara att ge Black Widow en film. I detta skede så är det uppenbart att enda anledning de inte ger henne en film är för att hon är en kvinna- Marvel tror inte att en kvinnlig superhjälte kan hålla sin egen titel.

Fast även detta är nu irrelevant; DC ska ge Wonder Woman en film, och Johansson har visat att hon kan hålla en egen titel (Lucy, som kom ut i år och fick ut mer i box office än den första Captain America filmen) så nu är dem bara löjligt envisa om saken. När kommer Marvel inse att de är barnrumpor, basically.

Norman Bates
2014-10-26 17:01
#4

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

vegeromanoff
2014-10-26 19:14
#5

Tyvärr är det ett känt faktum att IMDB är fel på det där, många som har kontaktat hemsidan och bett dom få bort det.

Norman Bates
2014-10-26 20:16
#6

#5 Konstigt dom inte tar bort den infon då..

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Annons:
vegeromanoff
2014-10-26 21:04
#7

#6 Kan tänka mig att de inte ser det som någonting att bry sig om bara.

Cindy S
2014-10-26 21:11
#8

Ja, nååågon dag får vi filmen. Nååågon dag… Skådespelare inom MCU har också sagt att de vill ha en BW film, men jag antar att MCU bestämt sig för att hålla sig till sina planer och vänta med BW.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Upp till toppen
Annons: