Annons:
Etikettserietidningssnack
Läst 1492 ggr
Cindy S
2014-10-17 11:48

Läser ni några serier?

Jag läser själv inte så mycket serier. Det går i vågor, och jag har varit prenumerant på Marvel Digital Comics Unlimited två gånger, köpt en del digitala serier via darkhorse.digital.com och comixology.eu och men det är mest att jag läser som en galning i en månad och sedan läser jag nästan ingenting i flera månader. Det jag läser mest är nog svenska humorserier, t.ex. Elvis och Rocky. Men jag är ett stort Buffy the vampire/Angel/Firefly fan så jag har läst de flesta serietidningarna baserade på dem.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
Norman Bates
2014-10-20 18:34
#1

Jag läste mycket DC Comics på 70-talet sen blev det mest Marvel på 80-talet för John Barnes tecknande var verkligen uppskattat han pendlade mellan 1 otal Marvelsserier på den tiden..

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

kissidor
2014-10-23 10:48
#2

oooooh yes, älskar att läsa serier på surfplattan 😃! använder samma tjänster/butiker/appar som du, alla tre du nämner. har inte läst sååå mycket superhjälteserier i dem dock egentligen (men om buffy nu räknas som en superhjälte så dem har jag ju läst 🙂), men nu när mitt marvel unlimited förnyades tänkte jag att jag skulle få tummen ur och utnyttja det bättre - och då råkade det bli så att jag började läsa deadpool och det gav mersmak 🙂. gillar de mer udda hjältarna, de som det är nåt fel på 😃.

köpte en 12 tums surfplatta i våras, den är extra underbar att läsa serier på, så det gör man gärna. läser alltid en stund i sängen innan jag somnar, och inte är tillräckligt pigg för att orka läsa en bok 🙂. ett fodral som kan roteras mellan landskaps och porträttläge och ställas upp bekvämt i knät rekommenderas

Värd på Mobiltelefoner och Android

Norman Bates
2014-10-26 01:35
#3

Läste 1 Tarzan från 1975 igår den var sådär..

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

vegeromanoff
2014-10-26 02:05
#4

Jag läser lite serier- men då mest för att få tag i mer material om mina favoritkaraktärer. (host host, läst alla serier som finns för Black Widow) Jag brukar ladda ner först sen beställer jag hem den i brevlådan om jag vill stödja serien igenom. Black Widow, Hawkeye, Guardians of the Galaxy, ett flertal variationer av Avengers, ganska mainstream.

Gilbert
2017-06-28 19:55
#5

Läser nu Walking Dead digital (torrent) . Annars från barndomen, Axterix, Tintin, Gaston, Blueberry, XIII, Rahan, Thorgal, Titeuf, Incall, Arzach. Mycket via tidningar också, liksom Fluide Glacial, Charlie Hebdo, Metal Hurlant,  senare. Nemi är den bästa nu för mig som svart humor. Men visste, det går i vågor mellan romaner och filmer.

Upp till toppen
Annons: