Annons:
Etikettbakom-kameran
Läst 715 ggr
Cindy S
10/20/14, 1:28 PM

Några Joss Whedon fans här?

Jag ser på/läser det mesta han håller på med, och blev så otroligt glad när han fick chansen med The Avengers. Jag var otroligt taggad och jag blev inte besviken. Hans verk har underhållit och stöttat mig sedan jag blev kär i Buffy the vampire slayer när jag var runt 10 år. Han har hjälpt mig igenom hårda tider i ca 15 år.

Just nu följer jag Agents of S.H.I.E.L.D., vilket han mest övervakar medan Maurissa Tancharoen Whedon skriver det mesta. Jag kan knappt vänta på att The Avengers 2 kommer på bio.

Så Buffy, Angel, Firefly, serietidningar baserade på dessa och det han gjort inom MCU(Marvel Cinematic Universe= The Avengers filmerna) är det jag gillat mest. Tog mig inte igenom Dollhouse och Dr. Horrible, men de är ju inte dåligt skrivna direkt.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
ChristineL
10/20/14, 1:34 PM
#1

Åh, visste inte att den här sajten fanns! Men ja, jag älskar Whedon! Buffy är #1, Angel och Firefly/Serenity har jag inte sett så mycket av, men Dr. Horrible, Dollhouse och Avengers självklart!

Cindy S
10/20/14, 1:37 PM
#2

#1

Den är bara någon timme gammal. Välkommen hit. :)

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

ChristineL
10/20/14, 1:41 PM
#3

#2 - Tack! Inte konstigt jag missat den då, ser fram emot att få nörda lite här :D

[neptunens]
10/20/14, 4:30 PM
#4

Joss är ett geni! 🙂

Blanksteg
10/20/14, 9:56 PM
#5

Ännu ett Whedon-fan här! :) Buffy är ju min favorit såklart! Älskar även Firefly och Dollhouse. Angel har jag lite svårt för tyvärr. Läser även serietidningarna, både de gamla och de nya.

Gillar verkligen Avengers också! The Black Widow är min favoritkaraktär i den :) 

Har två Joss Whedon-hyllor i bokhyllan ^^ varav den ena är nu snart fylld med serietidningar.

kissidor
10/23/14, 11:04 AM
#6

absolut, buffy är kanske min favorit bland tv-serier nånsin 😃, och firefly var inte dum heller, även om tv-serien blev lite för kort för att hinna ta sig så till den grad som buffy gjorde. får kolla in de andra ni tipsar om 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Upp till toppen
Annons: