Annons:
Etikettsamlarobjekt
Läst 792 ggr
Cindy S
10/20/14, 4:36 PM

Nördarnas önskelistor.

Vad vill ni köpa?

Marvel Cinematic Universe: Phase One blu ray lockar, trots att den saknar andra skivan för Iron Man 2(eller var det nu var).

Det finns en massa andra samlarsaker jag vill ha, bl. a. en garderob fylld med Avengers t-shirts, men det är svåååårt att ens drömma om dem med min ekonomiska situation. Att köpa blu ray känns som om jag köper något "användbart", fast jag har de flesta filmerna. Den där bonusdisken lockar otroligt mycket. Jag läste att en dag så säljer de samma samling, men med bara blu ray skivorna.

Dessutom var jag sådan att jag köpte, köpte, köpte, Buffysamlarsaker, fast jag inte hade råd eller plats, så jag har sålt det mesta. Jag får vänta till jag har mer utrymme innan jag börjar köpa mer grejer.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
Jamie+Engla
10/20/14, 4:47 PM
#1

Jag ska ha en rocket raccoon i "naturlig" storlek. Bara för att.. Men saker jag ska ha just nu är väl mina t-skirts. Har 5 olika men garderoben ska utökas. Sett lampor med formen av Iron Man masken, Thors hammare, Captain America s sköld och hulkens knytnäve. Också ett måste! Fantastic Four matta, alla figurer och såklart alla filmer i hög kvalité. (Kom på att min önskelista var VÄLDIGT stor, och dyr)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Cindy S
10/20/14, 4:51 PM
#2

Jag tror jag vet vilka lampor du menar, de som ser ut som om de kraschat i väggen? Väldigt häftiga.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Jamie+Engla
10/20/14, 9:17 PM
#3

Ja precis! Tycker dem ser såååå häftiga ut!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Jamie+Engla
10/20/14, 10:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Denna ska utökas en HEL DEL ;-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Upp till toppen
Annons: