Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1217 ggr
Norman Bates
10/26/14, 2:31 AM

Gotham (TV-serie)

Hmm serien verkar ytterst intressant 

Gotham

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Annons:
Cindy S
10/26/14, 4:14 AM
#1

Jag såg första avsnittet men det klickade inte riktigt. Jag tror det är för att jag förväntade mig att inte jag skulle gilla det, och sedan gav jag det ingen riktig chans. Men det kan ju vara som med Agents of S,H,I,E.L.D.(och flera andra serier) att den inte "kommit igång" än, och man måste värma upp med flera avsnitt innan man blir kär i serien.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

[Jens]
10/26/14, 5:21 AM
#2

Jag har sett alla avsnitten med Gotham och ännu har den inte fastnat hos mig. Agents of S.H.I.E.L.D var absolut inget för mig, alldeles för dåligt gjort tyckte jag.

http://badassdigest.com/2014/10/07/gotham-is-the-worst-thing-to-happen-to-batman-since-joel-schumacher/?

Norman Bates
10/26/14, 10:57 AM
#3

Hmm inga positiva reaktioner över serien det bådar inte gott, bara att vänta & se vad jag själv tycker efter att jag börjat se den..

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

[Jens]
10/26/14, 11:08 AM
#4

Serien är inte så dålig men jag tycker den är en aning seg. När fel ord, utdragen skulle jag vilja säga för vem vill se Batman som liten (tonår) i 24 avsnitt eller hur många avsnitt de tänker sända Gotham under en säsong.

Cindy S
10/26/14, 9:18 PM
#5

#2

Det tog halva säsongen innan AoS kom igång, men sen satte den verkligen fart. Ifall du någonsin funderar på att titta på den igen, kolla från avsnittet efter S.H.I.E.L.D. "förstörs", lagt precis efter Captain America: The Winter Soldier.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

[Jens]
10/26/14, 9:46 PM
#6

#5 Kanske borde göra det … :)

Annons:
Norman Bates
11/8/14, 5:14 PM
#7

Gillar Gotham, serien är mörkare än dom flesta andra serierna det skrivs om här på sajten..

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Zyperior
11/15/14, 11:02 AM
#8

Jag såg två avsnitt. Visserligen kanske det blir intressantare när lite mer villans/supervillans kommer in i storyn, men det som pajade mest va det oerhört platta skådespeleriet. Kommer nog inte titta på denna något mer.

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Norman Bates
11/15/14, 11:27 AM
#9

Jag brukar ge varje ny serie 5 avsnitt så den hinner sätta sig, sen gör jag valet, fortsätta titta eller lägga serien åt sidan..

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Cindy S
11/15/14, 4:17 PM
#10

Det är en bra regel, men jag kommer göra det med de 5 sista avsnitten och hoppas den får lite fart. De 5 sista borde ju vara bättreän de första.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Upp till toppen
Annons: