Annons:
Etikettspiderman
Läst 799 ggr
Norman Bates
10/27/14, 5:38 PM

SPOILERVARNING! "The Amazing Spider-Man (2012)"

Ibland kan man undra hur filmbolagen tänker, för Marvels del verkar gälla att så fort dom byter spindelskådis ska storyn om hur spindeln blev spindeln berättas och väljer hellre att bränna allt krut på datoranimationer. 

Jag blev smått besviken för det här manuset kunde jag sen tidigare.  Kommer Marvel fortsätta i samma stil med nästa spindelskådis kommer spindelns hardcore-fanns troligtvis bojkotta den första filmen för dom vet redan vad dom  får & i   sånt fall är det bättre lägga pengarna på pizza. 

Betyg på filmen: 2/5.

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Annons:
Cindy S
10/27/14, 5:46 PM
#1

Jag tyckte den var ok, men jag har inte sett den mer än en gång. Jag tyckte det var annorlunda nog från den första i trilogin, men jag är inte så jätteintresserad av Spindelmannen så det kanske är därför jag inte bryr mig(men jag älskade att läsa serierna som barn, och när jag läst hans "guest apperances" i olika moderna serier har han alltid varit intressant).

Bättre är Spider-Man är den i alla fall.

Föresten behöver vi nog inte spoilervarningen eftersom att den varit ute ett tag. Om någon klagar får jag titta över reglerna, men nu är det upp till var och en att bestämma när de skriver rubriker för äldre filmer.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Norman Bates
10/27/14, 6:07 PM
#2

Samma grundstory bara skurkarna som skiljer sig åt 😢

"Is all that we see or seem but a dream within a dream" Edgar Allan Poe 

Jamie+Engla
10/27/14, 8:45 PM
#3

Helt klart bättre än Spider-Man trilogin för ett par år sen. Jag gillar att dem kommer med storyn bakom och att saker som händer nu är knutna med de förflutna. Gillar både The Amazing Spider-Man och The Amazing Spider-Man 2 skarpt :-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Upp till toppen
Annons: