Annons:
Etikettavengers
Läst 1026 ggr
Zyperior
2014-11-17 11:08

Hulken

Är han mäktigast av alla? Finns det något/någon som kan skada/döda honom? Han kastar omkring asagudar som en disktrasa och kan förstöra en asteroid dubbelt så stor som jorden med ett slag. Kraften att förstöra en hel planet kräver ofta onda varelser men endast genom en extern källa. Hulken har denna i sig.

 Är även Bruce Banner odödlig? Han säger i filmen att han sköt sig själv i munnen och att Hulken spottade ut kulan. Detta förutsätter att han förvandlades till Hulken på mindre än den tid det tar för kulan att lämna mynningen på pipan tills det att den träffar gommen/halsen och kommer ut på baksidan av huvudet. Finner detta ganska otroligt och i så fall är även Bruce Banner odödlig.

http://insignificantknowledge.blogspot.se/2011/01/incredible-feats-of-hulk.html

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Annons:
[GIKmio]
2014-12-05 19:12
#1

Hulken var enormt populär när jag gick på förskolan i början av 80-talet. Han var nog idol för alla pojkarna. Dels gick TV-serien med kroppsbyggaren Lou Ferrigno som Hulken och Bill Bixby som Banner på TV. Dessutom fanns en serietidning jag läste. Mitt rum var tapetserat av egna teckningar av Hulken. Jag vet att det finns nyare versioner i form av filmer och skådespelare men det är den version min generation minns.

Upp till toppen
Annons: