Annons:
Etikettot
Läst 847 ggr
Cindy S
2014-11-30 11:22

Jurassic Park 4

Ja, jag är i alla fall rädd och ivrig. Vilken Alienkänsla man får. Dinosaurier, barn i fara, experiment freak, folk fångade på en ö, en varelse som ska vissa människan vem som är boss. Man ser att de valt en annan inriktning på den fjärde filmen, som om den inte ens tillhör samma franschise, men jag tror det är en bra förändring.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
Whippet
2014-11-30 11:41
#1

Den verkar ju as bra! 🏆

I'm out Vilar huvudet i handen

eirwen
2014-12-04 23:59
#2

Jag är sjukt pepp. Men jag är riktigt besviken på att dom inte använt animatronics denna gången, det var det som gjorde de tidigare filmerna så bra. :(

Värd för https://socialtarbete.fria.ifokus.se och medarbetare på Psykologi ifokus.

[neptunens]
2014-12-05 00:02
#3

Urgh, Chris Pratt….  😴

Exiitoz
2014-12-19 12:39
#4

Verkar lovande, tycker inte om någon jurassic uppföljare men denna (baserat på trailern) verkar hålla en någorlunda standard som första. Håller tummarna :)

[VampireGirlElvira]1
2014-12-23 18:30
#5

Följer. :D

Zyperior
2015-01-06 02:09
#6

Jag får väl skilja mig från er övriga och säga att jag är skeptisk. Första filmerna gjordes mycket utan CGI (Computer-generated imagery), istället användes mycket "animatronics" istället vilket skapade en bättre och mer verklig känsla.
Dessutom av trailern att tyda kopierar man handlingen i 1an ganska rakt av. "Park där dinosaurier bryter sig ur inhägnaden, ungar hamnar i knipa och en dino-expert räddar dem." Sen gillar jag verkligen inte att man inför dinosaurier som faktiskt aldrig funnits genom någon sorts hybrid. De hade ju lika gärna kunnat slänga in godzilla, king kong eller en drake då. Det är ju inte det Jurassic Park ska handla om, det ska handla om riktiga dinosaurier, inte något fantasidjur.
Men, jag blir gärna positivt överraskad.

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: