Annons:
Etiketttv-serier
Läst 884 ggr
Cindy S
2015-01-05 19:44

Constatines skuldkänslor överdrivna? [SPOILERS]

Jag har nu sett alla avsnitt som släppts av Constantine(har tyvärr inte läst serietidningen) och jag tycker om serien. Den påminner om Supernatural(tre pers som reser över USA och slåss mot monster) och fast huvudkaraktären är lite dramatisk(väldigt klara "Nu ska han vara cool, på med den dramatiska bakgrundsmusiken!") så är det en bra serie. Men, jag hoppas de kommer släppa att han misslyckas med att rädda en flickas själ från helvetet. Kanske jag glömt eller missuppfattat något, men det verkar som om om alla är otroligt sura över att de försökte men misslyckades. Vem som helst kan misslyckas. Det är väl otroligt bra att de överhuvudtaget försökte, men alla verkar ha bestämt sig för att det här var typiskt Constantine(vilket antyder att han klantade sig rejält, kanske försökte styla och gjorde ritualen fel) och att han ska må dåligt, inklusive han själv. Vad tror ni? Har jag missförstått eller har serien inte visat varför han ska må så dåligt? Skuldkänslor, visst, han är ju mänsklig, men det var ju knappast med flit.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
Upp till toppen
Annons: