Annons:
Etikettx-men
Läst 1359 ggr
moawist
1/21/15, 10:25 AM

Deadpool i ny x-men film?!

Har hört rykten och sett massor om att deadpool kommer komma i en ny x-men film, älskar deadpool och x-men och vet att dom har en väldigt stor koppling mellan varandra i serietidninarna.. MEN spoilerna man hittar på internet gör mig så fruktansvärt besviken, deadpool framstår inte alls som den sjukt roliga superhjälten med den sjuka humorn i filmen och svärden som kommer ut genom handlederna gör mig inte alls till freds.

Vad tycker andra om det här? Är andra lika frustrerad som mig? 😕

Annons:
Sehvrin
1/21/15, 10:34 AM
#1

Deadpool dök väl typ upp i Wolverine: Origins (filmen, alltså), fast inte alls som "Merc with a Mouth". Har inte hört nåt om att han skulle dyka upp i nästa x-men-film, däremot har det varit lite prat om att han skulle få en egen film och man har gjort en exempelscen för att kunna sälja in konceptet hos ett filmbolag. Men man vet ju aldrig om filmen blir av eller ej, kan ju hända mycket på vägen.

Är inte så bekant med Deadpool som karaktär, men om filmen kommer bli som exempelscenen så tror jag inte att trogna fans kommer bli besvikna.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

moawist
1/21/15, 10:55 AM
#2

#1 Jag hoppas verkligen på att ifall han får en egen film så blir det som på videon och hoppas på att rykterna inte stämmer

Jamie+Engla
1/22/15, 10:21 PM
#3

De där såg inte ut som en film från Marvel haha. Den såg för ful och för "lätt" gjord för att ha varit dem. Gör dem Deadpool så "fult gjord" å, får de inte mer än 2av10 från mig, hur rolig han än är. (Dock tror jag inte att MARVEL släpper en så pass dåligt gjord film) Längtar spänt då Deadpool är en av mina favoriter! :-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Sehvrin
1/22/15, 11:51 PM
#4

#3 Som sagt så var det en exempelscen som de satt ihop för att få pengar till projektet. Klart de inte kan lägga lika mycket pengar på en sådan och jag tror nog att man kan vara ganska säker på att filmen kommer bli många gånger snyggare (dessutom ska filmen vara en spelfilm, inte en animerad)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Jamie+Engla
1/23/15, 2:35 PM
#5

#4 Nä precis, och de e klart art de e en spelfilm.

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Cindy S
1/23/15, 5:57 PM
#6

Jag hoppas det blir exakt som den där exempelfilmen. Väldigt rolig. När jag googlar "deadpool confirmed" så verkar det som om den är på gång och kommer 2016, men jag bläddrade bara bland sökresultaten.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
moawist
1/23/15, 7:24 PM
#7

Ja alltså, blir den såpass bra så blir jag överlycklig då det är en av mina absoluta favoriter från marvel 😃

[RC1393]
4/5/15, 10:35 PM
#8

Har ni sett den här då?😃

Cindy S
4/6/15, 8:37 AM
#9

Har inte sett den, men jag är väldigt sugen på att se den nu.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Klarar_Hogberg
5/30/15, 2:30 PM
#10

Vad jag har hört så kommer det ut en Deadpool film 2016 med Ryan Reynolds som Deadpool (han spelade också det i wolverine, x-men origins), och om man kollar på hans instagram så verkar det som att det är i full gång. ;)

ღ ѕυcн α ℓσηєℓу gιяℓ, ιη тнιѕ ℓσηєℓу ωσяℓ∂, ∂ση'т кησω ωнαт тσ ∂σ ѕσ ѕнє cαℓℓѕ тнє cяєω. ღ

[RC1393]
5/30/15, 5:17 PM
#11

#10 är den som diskuteras i videon i #8 🙂 Den kommer i februari om jag minns rätt!

[Jens]
6/23/15, 11:01 AM
#12

Ser jag fram emot ! :)

Upp till toppen
Annons: