Annons:
Etiketttv-serier
Läst 845 ggr
Cindy S
2015-02-01 15:04

Agent Carter vs. Agents of S.H.I.E.L.D

Vilken är er favorit? Själv tycker jag de båda två är väldigt välskrivna. Just nu är det AC, men det kan lätt ändras(kan nog bero på att jag såg AC senast, medan det var flera veckor sedan AoS). Sista avsnittet av AoS jag såg innan jul var ju sorgligt och jag vill ju se mer, men jag tycker att serien gjorde sig bäst i sista avsnitten av säsong 1. Mer fart och de många karaktärerna fungerade väl ihop i actionrulle-handlingen. Men, jag har blivit mycket förtjust i Peggy och Jarvis, och jag tror jag föredrar den dynamiken och seriens samhällsfrågor framför en stor rollbesättning som far hit och dit. Att jag aldrig tyckt om shield som organisation gör sitt till.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
kissidor
2015-02-08 19:01
#1

inget fel på agent carter, men jag bara älskar agents of shield, det är väl lite mer min grej helt enkelt 🙂. och agent coulson är ju bara så himla gullig 😃! alltså inte utseendemässigt, utan som person 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
2015-02-08 19:42
#2

agents of shields är min favvo =)

Tessan01
2015-03-02 18:10
#3

Agents of S.H.I.E.L.D alla dagar i veckan! 😃

Har inte kollat på Agent Carter, men AoS är min favorit från all tid. Så krävs mycket att vinna AoS 😉

Upp till toppen
Annons: