Annons:
Etiketttv-serier
Läst 2167 ggr
[Jens]
5/16/15, 5:03 PM

Supergirl - tv-serie 2015

Serien börjar i november 2015.

Annons:
Cindy S
5/17/15, 11:34 AM
#1

Jag är glad att en kvinnlig karaktär kommer få en serie, och utan en sexig överton. Men jag "köper" inte riktigt karaktären. Jag vill ha mina hjältar deprimerade, hehe. Men jag ska definitivt kolla.

Jag döpte om tråden och la till den i Lexikon.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Spöket
6/8/15, 3:07 AM
#2

Var inte direkt imponerad av serien..lite kul var att Dean Cain syntes i bild föreställande hennes fosterfar ( som var Stålmannen på 90-talet i lois & clark )

Multi vad?

Jamie+Engla
6/10/15, 4:55 PM
#3

Tyckte avsnitt 1 var helt ok, väntar på resten av serien för att kunna bedöma mer. Att de är en tjej ist för en kille var väl lite så, för mig spelar de ingen roll. Bara de blir bra, hoppas att skådespelerskan är bättre sen. Den som lever får se :-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

[Jens]
11/20/15, 4:10 PM
#4

Jag har sett 5 avsnitt av serien och är inte imponerad så nu ger jag upp. Tråkigt för man hade trott att det skulle bli något bra av det.

Niiinah92
12/4/15, 5:07 PM
#5

Tycker än så länge den är varken bra eller dålig, den är ganska plan. Sen gillade jag skarpt att Dean Cain är med som fosterpappan (har alla avsnitt av Lois och Clark 😍) men det är väl typ det enda…..

Upp till toppen
Annons: