Annons:
Etikettavengers
Läst 2056 ggr
Cindy S
8/28/15, 3:38 AM

Captain America : Civil War (2016)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Captain America : Civial War ute 6:e maj 2016 i USA enligt IMDB.

"An incident leads to the Avengers developing a schism over how to deal with situations, which escalates into an open fight between allies Iron Man and Captain America."

"Captain America: Civil War’s plot picks up where Avengers: Age of Ultron left off, as Steve Rogers leads the new team of Avengers in their continued efforts to safeguard humanity. After another international incident involving the Avengers results in collateral damage, political pressure mounts to install a system of accountability and a governing body to determine when to enlist the services of the team. The new status quo fractures the Avengers while they try to protect the world from a new and nefarious villain."

Baserat på serieeventet Civil War då Tony och Steve inte håller med varandra om hur man ska hantera superfolket; registrera dem eller inte?

Artikel ‘Captain America: Civil War’ Promo Art Gives First Look at the New Superhero Teams!

Artikelmed bilder EXCLUSIVE: CIVIL WAR Promo Art Reveals CAPTAIN AMERICA & IRON MAN'S Teams

Team Captain America: Hawkeye, Falcon, Bucky/Winter Soldier, Ant-Man och Scarlet Witch

Team Iron Man: Vision, Black Widow, War Machine och Spider-Man.

Jag har inte läst alla serietidningar om detta, men när jag tänker på de serier jag läst där S.H.I.E.L.D. och andra nästan tar kål på vem som helst som inte är mänsklig(eller vill rätta sig i ledet) så är jag Team Captain America. Ni?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
Cindy S
12/4/15, 10:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Trailer och nya artiklar har kommit ut. Det verkar som om jag kanske kommer ha svårare att välja sida än jag trodde.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Cindy S
12/4/15, 10:53 AM
#2

Trailer.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Cindy S
12/20/15, 5:59 PM
#3

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Cindy S
4/3/16, 10:26 AM
#4

Trailer. Ny?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Cindy S
4/21/16, 7:05 PM
#5

Lite klipp ute på youtube nu. Den här på twitter är min favo. https://mobile.twitter.com/people/status/723121536962433024

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Cindy S
5/14/16, 5:03 PM
#6

Otroligt bra, lika bra som The Avengers. Om jag sett den först så hade jag kanske haft Civil War som favoritfilm, inte Avengers.

Pyyyttelite krystad romans mellan Sharon och Steve som knappt syns, men annars en rolig Hawkeye and Ant-Man(som möjligtvis hade den bästa repliken), lite vänskap eller mer mellan Wanda och Vision. Bromance mellan Sam och Bucky, Steve och Bucky, och T-Challa och publiken. Natasha försöker igen ta hand om alla. Tony kraschar ihop, men på ett bra och förståeligt sätt.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
[Mazamizari]
5/18/16, 7:46 AM
#7

Jag var faktiskt inte särskilt förtjust i den filmen för storyn kändes vid vissa tillfällen krystad. Fast det kanske var för att jag hade en hemsk publik runt omkring mig så jag var på dåligt humör när jag såg filmen. Sen hade jag väl för höga förväntningar liksom jag hade vad det gällde Guardians of the Galaxy med. Sen när såg jag filmerna så blev jag besviken då de inte var så som jag tänkt. Jag tror det är anledningarna till att jag inte var lyrisk efter att jag sett Civil War.

Upp till toppen
Annons: